- Историята на марката Queen’s започва на 1 юни 1996 г., когато заводът поставя началото на производството с една комплексна инсталация с капацитет 5500 л/час. Първоначално соковете са достъпни само в еднолитрова картонена кутия. Заводът е разположен в с. Казачево, в близост до гр. Ловеч и разполага с обща застроена площ от 50 декара.
-
- През 1999 г. е закупена втора линия с помощта, на която възможностите на завода достигат 13000 л/час, а Queen’s се превръща в най-добрата марка сокове на българския пазар.
- Тимбарк България е основано през 2005 г., след придобиването на една от най-ценените от потребителите марки сокове на пазара Queen’s. С развиването на пазара, компанията разширява дейността си и управлява водещи марки като Queen’s, Tedi, Ciao, La Festa, Coffeеta, Ekland и Lubella.
- 2005 година бележи нов етап в развитието на компанията. През месец март започва работа новата производствена линия за пълнене на стъклени бутилки и на пазара се появява съвременната 250мл бутилка с оригинален цялостен етикет върху нея. Красивата форма на бутилката, интересният дизайн, невероятният вкус и атрактивната цена правят този продукт изключително успешен още от самото начало. По това време бутилката Queen’s е най-популярната бутилка за еднократна употреба на българския пазар.
- 2005г. производството на соковете Queen’s се радва на още по-високо качество
- 2005г. на българския пазар се пускат нектари с марката Tedi, предназначени за деца и подрастващи.
- През 2006 г. стартира и новата линия за PET бутилки. Компанията постоянно инвестира в нови технологии и развитието на продуктите си.
- Април 2011г. към портфолиото на Тимбарк се присъединява енергийната напитка „Tiger“.
- 2014г. на марката е поставено посланието "Аз знам какво пия" – отговорно и силно то е синоним на това, зад което стой Queen’s, а именно качествени продукти без консерванти.
- 2014г. ново поколение сокове за деца на Queen`s, „Queen`s Disney“.
- 2015г. Нова линия сокове „Tedi“ с добавен мед.
- Март 2016г. модерната стъклена бутилка Queen’s lifestyle се появява на българския пазар.
- 2017г. „Tedi“ пуска плодовете в естествената им форма – Tedi Muss в саше.
- 2017г. дружеството придобива натурална минерална вода „Велинград“
- Ноември 2018г. се лансира Queen’s NFC – първият Queen’s сок не от концентрат или директно изцеден сок.
- Февруари 2019г. Queen’s лансира VITAmini - морковени нектари с посланието „Разкрий естествената красота на кожата си“, в разфасовки 1л и 300мл.
- Март 2019г. любимите на тийнейджърите вкусове от Lifestyle бутилката вече и в по-голяма 500мл удобна РЕТ опаковка.