Тимбарк България е основанa през 2005 година, след придобиването на една от най-ценените от потребителите марки сокове на пазара – Queen’s.
Тимбарк България е основанa през 2005 година, след придобиването на една от най-ценените от потребителите марки сокове на пазара – Queen’s.
На пазара се появява съвременната стъклена класическа 250 ml бутилка с цял етикет върху нея.
На българския пазар се пускат нектари с марката Tedi, предназначени за деца и подрастващи.
Стартира и новата линия за PET бутилки. Компанията постоянно инвестира в нови технологии.
Към портфолиото на Тимбарк се присъединява енергийната напитка „Tiger“.
На марката е поставено посланието “Аз знам какво пия” – качествени продукти без консерванти.
Ново поколение сокове за деца на Queen`s – „Queen`s Disney“.
Нова линия сокове Tedi с добавен мед.
Модерната стъклена бутилка Queen’s Lifestyle се появява на българския пазар.
Tedi пуска плодовете в естествената им форма, Tedi Muss в саше.
Дружеството придобива натурална минерална вода „Велинград“.
Queen’s лансира NFC. Първият Queen’s сок, които не е от концентрат или това е директно изцеден сок.
Maspex подписва партньорство с Nestle Waters за производство и дистрибуция на марката Nestea в България.
Queen’s лансира VITAmini – морковени нектари в разфасовки 1 L и 300 ml.
Любимите на тийнейджърите вкусове от Lifestyle бутилката вече и в по-голяма 500 ml удобна РЕТ опаковка.
Функционалната вода с витамини и минерали DrWitt e лансирана на българския пазар.
Queen’s лансира първите си лимонади. Негазирани, без консерванти, без подсладители.
DrWitt пуска на пазара първата си изотонична негазирана спортна напитка.
Велинград лансира нова ергономична бутилка 1 L с по-широк отвор.