Scroll

История

Тимбарк България е основанa през 2005 година, след придобиването на една от най-ценените от потребителите марки сокове на пазара – Queen’s.

 

История

2005, март

На пазара се появява съвременната стъклена класическа 250 ml бутилка с цял етикет върху нея.

2005

На българския пазар се пускат нектари с марката Tedi, предназначени за деца и подрастващи.

2006

Стартира и новата линия за PET бутилки. Компанията постоянно инвестира в нови технологии.

2011, април

Към портфолиото на Тимбарк се присъединява енергийната напитка „Tiger“.

2014

На марката е поставено посланието “Аз знам какво пия” – качествени продукти без консерванти.

2014

Ново поколение сокове за деца на Queen`s – „Queen`s Disney“.

2015

Нова линия сокове Tedi с добавен мед.

2016, март

Модерната стъклена бутилка Queen’s Lifestyle се появява на българския пазар.

2017

Tedi пуска плодовете в естествената им форма, Tedi Muss в саше.

2017

Дружеството придобива натурална минерална вода „Велинград“.

2018, ноември

Queen’s лансира NFC. Първият Queen’s сок, които не е от концентрат или това е директно изцеден сок.

2019

Maspex подписва партньорство с Nestle Waters за производство и дистрибуция на марката Nestea в България.

2019, февруари

Queen’s лансира VITAmini – морковени нектари в разфасовки 1 L и 300 ml.

2019, март

Любимите на тийнейджърите вкусове от Lifestyle бутилката вече и в по-голяма 500 ml удобна РЕТ опаковка.

2020, декември

Функционалната вода с витамини и минерали DrWitt e лансирана на българския пазар.

2021, март

Queen’s лансира първите си лимонади. Негазирани, без консерванти, без подсладители.

2022, февруари

DrWitt пуска на пазара първата си изотонична негазирана спортна напитка.

2022, май

Велинград лансира нова ергономична бутилка 1 L с по-широк отвор.